Skip to content

ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت آمریکایی در ارومیه

ایمپلنت دندان چیست؟

 

ایمپلنت آمریکایی در ارومیه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از جمله پیری، خرابی و… دندانهای خود را از دست می‌دهند. از دست دادن دندان مشکلات مختلفی در جویدن غذا و زیبایی دندان ها و… ایجاد می‌کند. 

یکی از روش های جایگزین برای دندان های از دست رفته استفاده از دندان های متحرک (دندان مصنوعی) است که در سالهای گذشته بسیار استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از ایمپلنت های دندانی استفاده می‌شود. ایمپلنت های دندانی یک راه حل عالی برای جایگزین کردن دندانهای از دست رفته است و همچنین یک روش دائمی جایگزینی دندان های از بین رفته می‌باشد. 

ایمپلنت دندان، یک پایه فلزی است که فیکسچر نامیده می‌شود که به اندازه ریشه دندان است و در لثه فرد قرار می‌گیرد و جایگزین ریشه دندان می‌شود. پایه فلزی ایمپلنت دندانی از جنس تیتانیوم است.

ایمپلنت دندان نیازی به تکیه بر دندان های کناری ندارد و بر ریشه فلزی موجود در لثه فرد تکیه می‌کند. 

 

در صورت تمایل به انجام ایمپلنت در ارومیه، می توانید با شماره تلفن موجود در این سایت با همکارانمان تماس حاصل نموده و از مشاوره و راهنمایی مرکز ایمپلنت ارومیه بهره‌مند شوید.

انواع ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت آمریکایی در ارومیه : آمریکا یکی از بهترین کشورهای تولید کننده لوازم پزشکی است. ایمپلنت های دندانی امریکایی دارای بهترین متریال و کیفیت هستند. ایمپلنت های آمریکایی به دلیل کیفیت و دوام خوبی که دارند مورد استقبال مردم قرار گرفته است. اغلب ایمپلنت های آمریکایی تحت لیسانس شرکت های آمریکایی بوده اما در کشور های دیگری از جمله ژاپن و کره جنوبی هم تولید می‌شوند.

ایمپلنت های امریکایی دارای مدل ها و کیفیت های مختلفی است که در ادامه می خواهیم به بررسی و معرفی آنها بپردازیم:

1. ایمپلنت آمریکایی زیمر (ZIMMER)

کاشت ایمپلنت دندانی بهترین درمان و انتخاب برای درمان مشکل بی دندانی است. در ایمپلنت یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم وجود دارد بنام فیکسچر که در درون لثه قرار می‌گیرد و پس از گذشت مدتی با استخوان فک و لثه جوش میخورد و در نهایت تاج موقت و دائمی بر روی  آن قرار می‌گیرد.

ایمپلنت های آمریکایی از گران قیمت ترین ایمپلنت های موجود در ایران است اما به دلیل دوام و کیفیت خوبی که دارند انتخاب اکثر بیماران، ایمپلنت امریکایی می‌باشد.

ایمپلنت آمریکایی در ارومیه، ایمپلنت زیمر می‌باشد. ایمپلنت زیمر جز 5 ایمپلنت برتر و پر طرفدار جهان است و با توجه به کیفیتی که دارد قیمت مناسبی هم دارد. ایمپلنت آمریکایی زیمر جز دسته گرید A می باشد.

2. ایمپلنت آمریکایی بیومت تری ای (BIOMET 3i)

ایمپلنت آمریکایی در ارومیه : ایمپلنت دندانی آمریکایی بیومت تری ای (BIOMET 3i) یکی از بهترین محصولات شرکت زیمر است. این محصول جز 3 محصول پر طرفدار شرکت زیمر است و با توجه به دوام و کیفیتی که دارد بسیار پر طرفدار است. 

این محصول دارای انعطاف بالا در برابر کاشت و جراحی ایمپلنت دندانی است. با توجه به کیفیت مرغوب مواد استفاده شده در این نوع از ایمپلنت ها، بعد از کاشت ایمپلنت دندانی نیز تحلیل استخوان رخ نخواهد داد.

3. ایمپلنت آسترا تک (Previously Astra)

ایمپلنت آسترا تک (Previously Astra) یکی از ایمپلنت هایی با کیفیت بالا است. این نوع ایمپلنت برای افرادی که از بافت لثه و تراکم استخوان کمی برخوردار هستند، بسیار مناسب است. این ایمپلنت برای مدت زمان معینی هم دارای گارانتی است.

 

برای آشنایی با ایمپلنت دیجیتال در ارومیه می‌توانید به این صفحه در وبسایت ارومیه ایمپلنت مراجعه نمایید.

4. ایمپلنت نوبل بیوکر (Nobel biocare)

ایمپلنت نوبل بیوکر(Nobel biocare) یکی از ایمپلنت‌های معروف جهان است و یکی از ویژگی های شاخص  آن قرار گرفتن 2 و یا 3 تاج بر روی ایمپلنت است و جنس پایه ایمپلنت نوبل بیوکر از جنس تیتانیوم خالص است.

شرکت تولید کننده ایمپلنت نوبل بیوکر یک روش نوین در ایمپلنت های دندانی ارائه داده و آن هم استفاده از فیکسچر های تانتالیوم بجای فیکسچرهای تیتانیومی است.

5. ایمپلنت دندان آمریکایی بیکون (BICON)

شرکت تولید کننده ایمپلنت دندانی بیکون (BICON) برای ایمپلنت های دندانی خود یک طرح اختصاصی ارائه داده است که در این طرح، ایمپلنت های فاقد پیچ و یا فیکسچر ها مشاهده می‌کنیم و بجای آن از locking taper به عنوان اتصال استفاده می‌شود. این رابط  باعث وارد شدن کمترین ضربه به حفره ایجاد شده می‌شود.

ایمپلنت دندانی امریکایی بیکون از آلیاژ تیتانیومی ساخته شده  و اولین ایمپلنت با طول کوتاه است. سطح مقطع این نوع ایمپلنت بصورت نیم کره طراحی شده است و فضای لازم و مناسبی را برای لثه ایجاد کرده است.

فیکسچر های ایمپلنت دندانی آمریکایی بیکون در سه گروه تقسیم می‌شود که این سه گروه عبارت است از:

ایمپلنت امریکایی بیکون short، ایمپلنت آمریکایی بیکون bicon max 2.5 و norrow bicon.

6. ایمپلنت دندان آمریکایی بیکون شورت (short)

طول ایمپلنت دندان آمریکایی بیکون short حدود 6 الی 8 میلی متر است در حالی که طول مابقی ایمپلنت ها حدود 12 الی 20 میلی متر است و این یک گزینه خوب برای افرادی است که دارای لثه کوتاه هستند و از تراکم کافی استخوان برخوردار نیستند.

ایمپلنت آمریکایی بیکون مکس 7. 2.5 (Bicon Max 2.5)

ایمپلنت دندان آمریکایی بیکون مکس 2.5 از جنس تیتانیوم است و برای کاشت ایمپلنت در فک بالا استفاده می‌شود. این ایمپلنت آمریکایی دارای 4 اندازه مختلف است و سایز انتخابی بر اساس محل کاشت دندان انتخاب می‌شود.

8. ایمپلنت آمریکایی سینتوگرفت (Synthograft)

ایمپلنت آمریکایی سینتوگرفت از سرامیک ساخته شده است و در ساختار آن از نانو میکرو متخلخل استفاده شده است که باعث جوش خوردن زودتر به لثه و استخوان فک می‌شود. 

قیمت ایمپلنت امریکایی سینتو گرفت نسبت به سایر ایمپلنت های امریکایی بیشتر است.

9. ایمپلنت آمریکایی اینترالاک(Intra-Lock)

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک حدود 10 سال است که در ایران پرطرفدار است. مزیت مهمی که این ایمپلنت دارد، مدت زمان جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک کم است.

ایمپلنت داخل لثه

مزایای ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت آمریکایی مزایایی دارد که در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  1. متنوع بودن ایمپلنت های امریکایی
  2. منعطف بودن ایمپلنت
  3. تست و کنترل تمامی پروسه جوش خوردن پایه فلزی ایمپلنت به استخوان فک
  4. نتیجه گیری عالی بعد از کاشت ایمپلنت
  5. دوام و عمر بسیار 
  6. عملکرد نتیجه بخش
  7. در صورتی که بیمار دارای شرایط خاص باشد، از اندازه، جنس و شکل مختلفی از ایمپلنت ها استفاده می‌شود.
 

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت در ارومیه، می توانید به این صفحه مراجعه نموده و یا با شماره تماس موجود در سایت از مشاوره و راهنمایی مرکز ایمپلنت ارومیه بهره مند شوید.

معایب ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های امریکایی دارای معایبی نیز است که در این بخش به شرح آنها خواهیم پرداخت:

  1. گران قیمت بودن ایمپلنت های امریکایی
  2. تاثیر پذیری از قیمت و تورم دلار
  3. تاثیر پذیری از تحریم ها و شرایط کشور
جایگذاری ایمپلنت

قیمت ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های امریکایی که در بالا معرفی و بررسی شدند هر کدام دارای قیمت به خصوصی است و به دلیل مواد و متریال استفاده شده، شرکت تولید کننده و تعداد واحد دندانی برای ایمپلنت و… دارای قیمت های متفاوتی می‌باشد.

بهترین برند ایمپلنت آمریکایی 

در این مقاله به بررسی و معرفی تمامی ایمپلنت های آمریکایی پرداختیم و در آخر سعی داریم به بهترین برند ایمپلنت آمریکایی بپردازیم. با توجه به نوع مواد و متریال های استفاده شده در ایمپلنت ها، کیفیت پایه های فلزی، قیمت و دوام و… ایمپلنت آمریکایی زیمر بهترین برند ایمپلنت آمریکایی است. 

سوالات متداول ایمپلنت آمریکایی

بهترین برند ایمپلنت آمریکایی کدام است؟

برند زیمر بهترین ایمپلنت آمریکایی موجود در بازار ایران می‌باشد.

کشورهای آمریکا و سوئیس در تولید ایمپلنت های دندانی زیبا و بهترین هستند.

کشور آمریکا در تولید تجهیزات پزشکی از جمله ایمپلنت دندانی جز بهترین ها بوده است و به علت کیفیت عالی که دارد قیمت بالاتری نسبت به سایر ایمپلنت ها مانند ایمپلنت کره ای دارد.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه
از ساعت ۹صبح تا ۸عصر