Skip to content

211606 clock icon

ساعت کاری کلینیک

شنبه تا چهارشنبه
۹ صبح تا ۸ عصر

172496 location icon 1

آدرس کلینیک

ارومیه، خیابان حسنی , رو به روی برج آسمان , ساختمان مرادی طبقه 10 واحد 43

211829 telephone icon

شماره‌های تماس

۰۴۴۳۲۲۴۵۴۷۳
۰۹۱۴۵۷۵۰۸۲۸

خدمات مرکز ایمپلنت ارومیه

dentist chair

ایمپلنت دیجیتال در ارومیه

پزشک معالج با معاینه بیمار و بررسی عکس رادیولوژی دندان یا OPG، روند درمان، هزینه و مراقبت های قبل از ایمپلنت را برای وی شرح می‌دهد.

dental implant 1

لیفت سینوس در ارومیه

بنا بر تشخیص پزشک، در صورت کمبود تراکم استخوان، عمل پیوند استخوان با تزریق پودر استخوان به بافت زیرین لثه انجام می‌گیرد.

crown2

ایمپلنت بدون جراحی ارومیه

پس از تشخیص پزشک برای تزریق پودر استخوان، پایه فلزی در فک بیمار قرار می‌گیرد و در نهایت تاج موقت و سپس تاج اصلی بر روی آن قرار می‌گیرد.

dental crown 2

ایمپلنت‌ فوری در ارومیه

ایمپلنت فوری برای دندان های جلویی که اهمیت زیادی در ظاهر افراد دارد. برای دندانهای عقبی در صورت گروهی بودن آنها، انجام می‌گیرد.

مرکز ایمپلنت ارومیه

در وبسایت ایمپلنت ارومیه تلاش شده است تا با معرفی خدمات این مرکز و ارائه مشاوره قبل از انجام جراحی ایمپلنت، بهترین راهکار برای مراجعه کنندگان گرامی ارائه شود تا موجب اطمینان خاطر شما عزیزان فراهم گردد.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره تخصصی و دریافت راهنمایی های لازم قبل از ایمپلنت و اطلاع از نحوه انجام جراحی ایمپلنت در ارومیه لطفا با شماره تماس های ذکر شده در وبسایت تماس بگیرید تا مرکز ایمپلنت ارومیه راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه نمایند.

urmia 1

سوالات متداول ایمپلنت در ارومیه

به صورت دقیق نمیتوان هزینه انجام ایمپلنت را برآورد کرد، چون بستگی کاملی به وضعیت دندانی بیمار دارد. بنابراین دندانپزشک پس از مشاوره و ویزیت میتواند هزینه انجام ایمپلنت را محاسبه کند.

مرکز تخصصی ایمپلنت ارومیه با دید کامل به دانش روز در زمینه دندانپزشکی و ایمپلنت و براساس شیوه‌های جدید و پیشرفتهای علم دندانپزشکی آماده ارائه خدمات ایمپلنت در ارومیه می‌باشد. 

قبل از انجام هر گونه عمل جراحی ایمپلنت، متخصصین این مرکز با معاینه مراجعه  کننده گرامی تمامی جوانب کار را در نظر گرفته و مشاوره و راهنمایی ‌های لازم را به شما ارائه می دهند.

گاها شنیده می‌شود ایمپلنت دندان مناسب افرادی است که تمامی دندانهای خود را از دست داده‌اند! البته این یک باور کاملا اشتباه است و برای افراد مختلف که بنا به دلایل متعدد یکی یا تعدادی از دندانهای خود را از دست داده‌اند، ایمپلنت دندان بهترین راه حل برای جایگزین دندان از دست رفته می باشد.

روشهای ایمپلنت در ارومیه شامل ایمپلنت یک مرحله ای (Non submerged)، ایمپلنت دو مرحله ای (Submerged) و ایمپلنت فوری (Immediate Loading) است.

افرادی که عفونت لثه، فک و یا دندان دارند، انجام عمل ایمپلنت تا قبل از رفع مشکل وجود ندارد. 

افرادی که داروهای ضد انعقاد خون و آسپرین مصرف می‌کنند که قبل از شروع فرایند ایمپلنت باید برای مدت زمان مشخص تحت نظر پزشک متخصص مصرف داروهای خود را قطع کنند. 

برای افرادی مثل خانم‌های باردار که به خاطر شرایط عمومی امکان جراحی جدید را ندارند. افراد دیابتی که فقط در صورت کنترل شدن قند خون می‌توانند اقدام به انجام implant دندان کنند. 

اشخاص به شدت سیگاری که باید برای انجام کاشت دندان حداقل به صورت موقت مصرف دخانیات را کاهش دهند یا متوقف نمایند. اشخاصی که تحت درمان رادیوتراپی به خصوص در ناحیه فک و دهان هستند و همچنین بیمارانی که مدت زمان طولانی تحت درمان بیس فسفونات هستند.

مدت زمان لازم برای کاشت دندان در مرکز ایمپلنت ارومیه بستگی به شرایط دندانی بیمار دارد. برای مثال افرادی که نیاز به پیوند استخوان دارند بین سه تا شش ماه پس از پیوند استخوان می‌توانند عمل ایمپلنت را انجام دهند.

quotation2

زندگی‌هایی که با یک لبخند تغییر کردند

من برای انجام کار ایمپلنت دندان یکی از دندانهای آسیا پیش آقای دکتر پاشایی آمدم و ایشان خیلی با دقت همه چیز را به من توضیح دادند و بعد تمامی مراحل کاشت دندان بادقت و کیفیت بالا انجام شد. ایشان بهترین دکتر ایمپلنت در ارومیه هستند.
رها سلطانی
quotation2

اعتماد به نفسم را دوباره به دست آوردم

من به علت بی‌دقتی و عدم نگهداری صحیح چندین دندانم را از دست داده بودم و این موضوع تاثیر زیادی روی اعتماد به نفسم گذاشته بود، که پس از مراجعه به آقای دکتر این مشکل با انجام ایمپلنت دندان برایم حل شد.
پارسا حسینی
quotation2

دوباره می‌توانم به راحتی غذا بخورم

اکثریت دندانهایم بر اثر سالها عدم مراقب صحیح از بین رفته بودند که با روش فول ایمپلنت توانستم دوباره دندانهایی زیبا به دست آورم، از آقای دکتر به خاطر کار دقیق ‌شان بی‌نهایت سپاسگذارم.
ابراهیم قنبری

مقالات اخیر ما

علت لق شدن پایه ایمپلنت

علت لق شدن پایه ایمپلنت دندان و راهکارهای آن

علت لق شدن پایه ایمپلنت  دندان یکی از مشکلات ممکن است که در روند درمان ایمپلنت دندان به وجود بیاید. این موضوع می‌تواند ناخوشایند باشد و نیازمند اقداماتی جهت جلوگیری
پوسیدگی دندان

روش‌های مبارزه با پوسیدگی دندان

روش‌های مبارزه با پوسیدگی دندان پوسیدگی دندان  یکی از مشکلات شایع دندانی است که در اکثر افراد دیده می‌شود. عوامل مختلفی از جمله بی‌توجهی به بهداشت دهانی، مصرف بیش از
20240303 135211 1076864677

نکات کلیدی و کاربردی تغذیه بعد از ایمپلنت

 “نکات کلیدی و کاربردی در تغذیه پس از ایمپلنت” تغذیه بعد از ایمپلنت   ،  ایمپلنت‌ها ابزاری موثر در جایگزینی دندان‌های از دست رفته یا تضعیف شده می‌باشند. بعد از جراحی