Skip to content

سینوس لیفت در ارومیه

سینوس لیفت در ارومیه

 

عمل سینوس لیفت در ارومیه


سینوس لیفت در ارومیه :در اینجا قصد داریم تا عمل جراحی لیفت سینوس در ارومیه و نحوه انجام آن را در کنار کاشت ایمپلنت توضیحاتی را ارائه دهیم. جراحی سینوس لیفت یا جراحی لیفت سینوس به منظور پشتیبانی ایمپلنت دندان انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است عمل لیفت سینوس یکی از متداول ترین جراحی ها در کنار ایمپلنت دندان می‌باشد که با معاینه بیمار قبل از کاشت ایمپلنت، توسط دندانپزشک تعیین می‌ شود.

اما الزاما همه ایمپلنت ها نیاز به جراحی لیفت سینوس ندارند و تنها افرادی که استخوان فک آنها در جای دندان ایمپلنت، استحکام کافی برای پشتیبانی ایمپلنت نداشته باشد، مورد نیاز است زیرا بدون انجام عمل لیفت سینوس ایمپلنت آن ها موفق نخواهد بود و حتما باید این عمل در محل ایمپلنت و قبل از کاشت انجام گیرد. عمل لیفت سینوس در ارومیه توسط کلینیک ارومیه با معاینه بیمار انجام می‌گیرد.

به منظور آشنایی با قیمت ایمپلنت دندان در ارومیه می‌توانید به این صفحه در وبسایت ارومیه ایمپلنت مراجعه نمایید.

هزینه لیفت سینوس در ارومیه (قیمت پودر استخوان در ارومیه)

قیمت جراحی لیفت سینوس در ارومیه بسته به عوامل مختلف تعیین می‌شود. بهتر است برای آشنایی با هزینه انجام عمل سینوس لیفت در ارومیه به کلینیک ارومیه ایمپلنت مراجعه نموده و بعد از معاینه و تعیین قیمت از مشاوره این کلینیک نیز برخوردار شوید.
در تعیین قیمت تزریق پودر استخوان در ارومیه عواملی همچون نوع مواد پیوندی استخوان و مقدار مورد استفاده آن در عمل جراحی تاثیر گذار می‌باشد. همچنین بسته به اینکه عمل جراحی ساده‌تر یا پیچیده می‌باشد که آن هم توسط دندانپزشک تعیین می‌شود، قیمت لیفت سینوس کمتر یا بیشتر می‌شود.

پودر استخوان

برای اطلاع از نحوه انجام ایمپلنت دیجیتال در ارومیه می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

عوارض جراحی لیفت سینوس

به طور کلی عارضه عمل لیفت سینوس یا تزریق پودر استخوان در ارومیه تنها شامل عارضه اختصاصی سوراخ شدن یا پارگی غشای سینوس است که آن هم قابل ترمیم بوده و مانعی برای ادامه عمل جراحی نمی‌باشد. تنها در شرایط نادر بسته به بزرگی پارگی غشای سینوس، ممکن است عمل لیفت سینوس مدتی بعد انجام شود تا سینوس بطور کامل ترمیم شود.


از عوارض دیگر عمل لیفت سینوس در ارومیه عفونت سینوس می‌باشد که به منظور جلوگیری از آن دکتر دندانپزشک داروهایی را برای بیمار تجویز می‌کند که حتما باید طبق دستور پزشک مصرف گردد. همچنین عوامی همچون عطسه شدید یا فین کردن ممکن است موجب تحریک عمل لیفت سینوس باشد، که باید طبق دستورات دندانپزشک بعد از عمل جراحی لیفت سینوس کاملا رعایت گردند.

انواع جراحی لیفت سینوس در ارومیه

جراحی لیفت سینوس در ارومیه ایمپلنت به دو روش لیفت سینوس بسته و لیفت سینوس باز انجام می‌گیرد که با معاینه بیمار توسط دندانپزشک انجام می‌گیرد. روش لیفت سینوس بسته ساده تر از لیفت سینوس باز می‌باشد.

برای اطلاع از نحوه انجام ایمپلنت بدون جراحی در ارومیه می‌توانید این مقاله را در وبسایت ارومیه ایمپلنت مراجعه نمایید.

نحوه انجام جراحی لیفت سینوس در ارومیه

جراحی پودر استخوان یا عمل سینوس لیفت یکی از متداول ترین جراحی ‌ها قبل از انجام کاشت ایمپلنت دندان می‌باشد و بصورت کاملا ساده و کم خطر در کلینیک ارومیه ایمپلنت به صورت زیر انجام می‌گیرد. مراحل انجام لیفت سینوس بصورت زیر می‌باشد:
  • قبل از انجام بی حسی موضعی و در موارد بسیار نادر بیهوشی، استفاده می شود تا بیمار در حین انجام عمل هیچ دردی را حس نکند.
  • به منظور دسترسی دندانپزشک به استخوان فک، بافت لثه در پشت دندان ها برش داده می‌شود.
  • بعد از آن با بالا زدن بافت لثه، برش دایره ای کوچکی در استخوان ایجاد می شود تا از طریق آن پرده غشایی کف سینوس به آرامی بالا کشیده شود.
  • پس از بالا کشیدن بخش استخوانی حفره سینوسی، حفره ایجاد شده با پیوند استخوان آماده، پر می شود.
  • پس از آن، جراح دندانپزشک بریدگی ها را بخیه می‌زند.

سوالات متداول جراحی لیفت سینوس در ارومیه

هزینه جراحی لیفت سینوس در ارومیه چقدر است؟

در تعیین قیمت تزریق پودر استخوان در ارومیه عواملی همچون نوع مواد پیوندی استخوان و مقدار مورد استفاده آن در عمل جراحی تاثیر گذار می‌باشد. همچنین بسته به اینکه عمل جراحی ساده‌تر یا پیچیده می‌باشد که آن هم توسط دندانپزشک تعیین می‌شود، قیمت لیفت سینوس کمتر یا بیشتر می‌شود.

لیفت سینوس قبل از انجام ایمپلنت و با معاینه و تشخیص دکتر دندانپزشک برای بیمار، در کلینیک دندانپزشکی ارومیه ایمپلنت انجام می‌گیرد. الزاما همه بیماران ایمپلنت نیاز به جراحی لیفت سینوس ندارند.

دندانپزشکی کودکان بیشتر بدانید…

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه
از ساعت ۹صبح تا ۸عصر